• Wyciągnij dłonie i chwyć marzenie...

• Kolejny rok szkolny za nami. Pożegnaliśmy klasę 8. Uczniowie za ciężki rok otrzymali zasłużone nagrody, ufundowane przez Radę Rodziców. Pan Grzegorz Lorek- poseł na sejm RP oraz pan Zbigniew Klewin - przewodniczący Rady Gminy pogratulowali nagrodzonym, podziękowali nauczycielom za ciężką pracę oraz życzyli udanych wakacji. Miłego wypoczynku!

• Uroczyste zakończenie roku szkolnego!

•  Zapraszamy uczniów i rodziców
            na uroczystości zakończenia roku szkolnego
            w dniu 23 czerwca 2023 r, (piątek).
             Msza Święta w kościele parafialnym - godz.9.00
            Uroczyste zakończenie roku szkolnego  -sala gimnastyczna -  godz. 10.00

Harmonogram autobusu szkolnego w tym dniu:

Przywozy uczniów do szkoły

7.48 Leonów

8.10 Bronisławów
            8.13 Golesze Parcela I
            8.15 Golesze Małe (STRAŻ)
            8.17 Lubiaszów (Sklep)
            8.19 Lubiaszów (Sołtys)
            8.21 Golesze Parcela II

8.40 Swolszewice Duże I(sklep)
            8.42 Swolszewice Duże (szkoła)
            8.44 Swolszewice Duże II
            8.50 Adamów

Odwozy

12.00 Swolszewice – Studzianki
            12.50 Bronisławów
            13.05 Żarnowica

• Zwiedzamy „Hubisiówkę” !

• Przed nami wakacje. Ostatni dzień  szkoły uczniowie klas 1-3 spędzili na zwiedzaniu alpakarni. Pan Hubert wraz z Zuzią pięknie opowiedzieli o zwyczajach alpak, kóz i danieli. Dzieci mogły nakarmić zwierzęta, pogłaskać je, pobawić się na placu zabaw. Dziękujemy za mile spędzony czas!

• Dzień Rodziny w przedszkolu !

• Nasze przedszkolaki nie zapomniały o święcie mamy i taty.  Ze sceny popłynęły wierszyki, piękne piosenki i życzenia. Za życie, miłość, opiekę, pomoc, uśmiech, bezpieczeństwo, za to, że jesteście przy nas w każdej dobrej i złej chwili, za podmuchanie bolącego paluszka... DZIĘKUJEMY WAM KOCHANI RODZICE

• Klasy 4-6 zwiedzają Polskę!

• Kazimierz Dolny to piękne, renesansowe miasto położone nad Wisłą. Chcąc poczuć jego niepowtarzalny klimat 50 uczniów z naszej szkoły wzięło udział w wycieczce do tego malowniczo położonego miejsca. Zwiedziliśmy renesansowy Zamek w Janowcu wraz z przyległym parkiem i zabytkowym dworem. Chodziliśmy po zjawiskowym wąwozie Korzeniowy Dół, a także pokonaliśmy wzniesienie 165 m, gdzie z góry Trzech Krzyży podziwialiśmy widok na Kazimierz Dolny. Mieliśmy także czas na spacer uliczkami miasta, zabawę na rynku oraz zakup pamiątek. Na zakończenie wyruszyliśmy w rejs statkiem.

• Poznajemy zawody naszych rodziców – klasa 1

• W ramach projektu „Poznajemy zawody naszych rodziców” klasa 1 gościła w Wolborskim Centrum Kultury. Mama Kazika, pani Kamila Dubilas  opowiedziała dzieciom jak działa taka placówka. Uczniowie zwiedzili też Muzeum Pożarnictwa , Urząd Gminy i wolborski park. Dowiedzieli się dużo ciekawostek na temat historii tego  miasta. Dziękujemy pani Kamili za zorganizowanie wycieczki.

• Kolejny sukces naszych siatkarzy

•  Środa 07.06.2023 to dzień kolejnego sukcesu sportowego dla naszej szkoły. Po wywalczonym na powiecie awansie, zespoły dziewcząt i chłopców (rocznik 2008-2009)  wzięły udział w ½ finałach Wojewódzkich Mistrzostw Szkolnych Związków Sportowych w Plażowej Piłce Siatkowej. Podczas zmagań zespół dziewcząt w składzie Martyna Andrych, Amelia Wyrębska i Julia Połomska zajął IV miejsce, chłopcy w składzie Bartłomiej Łaski, Oliwier Żegota i Aleksander Klewin wywalczyli miejsce III. Ta szczęśliwa dla nas rywalizacja zakończyła sportowy rok 2022/2023 Szkolnych Związków Sportowych.

• Sezon sportowy Szkolnego Związku Sportowego Powiatu Piotrkowskiego zakończony sukcesem naszej szkoły.

• Mistrzostwa Powiatowe SZS w Plażowej Piłce Siatkowej Chłopców i Dziewcząt (rocznik 2008-2009), które odbyły się 02.06.2023 r. w Sulejowie, zakończyły szkolny sezon sportowy w naszym powiecie. Ten dzień stał się wielkim świętem dla reprezentacji naszej szkoły – podczas zmagań dziewczęta w składzie Martyna Andrych, Amelia Wyrębska i Julia Połomska zajęły I miejsce, chłopcy w składzie Bartłomiej Łaski, Oliwier Żegota i Aleksander Klewin zajęli  miejsce II. Oba zespoły wywalczyły awans do ½ finałów wojewódzkich, które niebawem odbędą się w Tomaszowie Mazowieckim. Wręczenia dyplomów, udekorowania medalami i podsumowania minionego roku sportowego dokonał wicestarosta piotrkowski Dariusz Magacz.
            Dla naszych sportowców gratulacje i WIELKIE BRAWA!!!

• Dzień Dziecka

• Zmieniamy się. Wszyscy. Bezpowrotnie. Jakaś część w człowieku pozostaje niezmieniona: rdzeń, czyste serce, które wynosimy z dzieciństwa.
            (Bernard Minier)"

Wesołego Dnia Dziecka!

• Nagłówek

• Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Goleszach Dużych
        • (044)6164684
        • Szkoła Podstawowa Golesze Duże 23 97-320 Wolbórz woj. łódzkie pow. piotrkowski Poland